HTML

Szponzoráció (x)

Windows szerverek és hálózatok üzemeltetésében, több, mint 15 éves tapasztalattal és referenciákkal rendelkező cég:

Rendszergazda szolgáltatás budapesti kkv számára!

Látogassa meg web oldalukat és kérjen ajánlatot rendszerüzemeltetésre!

Windows Vista

Mert ez igenis, egy kiváló termék!

Friss topikok

  • Mikrobi: OMG! Még jó, hogy a Thunderbirdöt használom évek óta (2011.02.01. 23:32) Törölt levél visszaállítása
  • Mikrobi: reméltem, hogy ez csak vicc... (2011.02.01. 23:30) Internet Explorer 6
  • József: Nekem Windows Vista Home Premiumom van,két éve használom a Sparvoip.de programot de egy ideje nem ... (2010.02.02. 11:43) Virtuális gép
  • VistaMan: Ez furcsa, de én innen nem fogom tudni megmondani. Hasonlítsd össze a más oprendszer és a Vista IP... (2009.07.24. 10:24) Telnet kliens
  • VistaMan: Meg kell nézni, hogy milyen hibáid vannak visszamenőleg! Általában én frissíteném a drivereket, (w... (2009.03.03. 10:55) Megbízhatóságfigyelő

RAR file megnyitása

2008.09.21. 14:53 VistaMan

Egy barátom kérdezte a héten, hogy kapott egy RAR kiterjesztésű tömörített filet és mit lehet azzal csinálni.

A Vista egyéb segédprogram nélkül csak a ZIP fileokat tudja kezelni. Ki lehet belőle tömöríteni a tartalmát és létre is lehet hozni tömörített filet. Egyéb típusú tömörített filelal nem tud mit kezdeni.

Ilyen esetben szokás a WinZip vagy WinRAR programokat telepíteni, de ezek nem ingyenesek és ha nincs szükség valami speciális tudásukra, akkor kár ezért pénzt kiadni. :)

Én a FilZip nevű ingyenes, tömörített file kezelő szofvert telepítettem. Bár nem írják az oldalán, de nekem hiba nélkül fut Windows Vistán is.

Még a 7-Zip is egy megfelelő, szintén ingyenes eszköz, bár kicsit spártaibb a felülete.

Nem olyan régen találtam még rá a jZip -re, ami, mint "ingyenes WinZip alternatíva" hirdeti magát (és a 7-Zip-ra épül). Bár nem próbáltam, de ez is elég ígéretesnek tűnik.

Szóval rengeteg lehetőség van. Csak telepíteni kell az egyiket és nem csak RAR, hanem egyéb tömörített file (ARJ, LHA, TAR, GZIP, stb.) sem fog problémát okozni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: hasznos ingyenes howto

A bejegyzés trackback címe:

https://windowsvista.blog.hu/api/trackback/id/tr68674222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása