HTML

Szponzoráció (x)

Windows szerverek és hálózatok üzemeltetésében, több, mint 15 éves tapasztalattal és referenciákkal rendelkező cég:

Rendszergazda szolgáltatás budapesti kkv számára!

Látogassa meg web oldalukat és kérjen ajánlatot rendszerüzemeltetésre!

Windows Vista

Mert ez igenis, egy kiváló termék!

Friss topikok

  • Mikrobi: OMG! Még jó, hogy a Thunderbirdöt használom évek óta (2011.02.01. 23:32) Törölt levél visszaállítása
  • Mikrobi: reméltem, hogy ez csak vicc... (2011.02.01. 23:30) Internet Explorer 6
  • József: Nekem Windows Vista Home Premiumom van,két éve használom a Sparvoip.de programot de egy ideje nem ... (2010.02.02. 11:43) Virtuális gép
  • VistaMan: Ez furcsa, de én innen nem fogom tudni megmondani. Hasonlítsd össze a más oprendszer és a Vista IP... (2009.07.24. 10:24) Telnet kliens
  • VistaMan: Meg kell nézni, hogy milyen hibáid vannak visszamenőleg! Általában én frissíteném a drivereket, (w... (2009.03.03. 10:55) Megbízhatóságfigyelő

Internet Explorer 6

2009.04.01. 14:53 VistaMan

Egy korábbi bejegyzésemben a 8-as verzióról írtam, de nem szabad elfelejteni a korábbi verziókat sem! Köztudomású, hogy minden páros verzió stabil. Sajnos Vistán már nem működik, csak egy virtuális gépben, pedig méltán volt népszerű ez a böngésző!

Egy stabil termék, ami 2001 óta bizonyított. Még mindig sokan használják, de nem elegen! Sajnos sokan tértek át egyéb böngészőkre, pedig ez mindent tud, amire egy internet felhasználónak szüksége van és nincsenek benne olyan felesleges funkciók, mint a "tab"-os felesleges biztonsági tiltások, amik meggátolják a könnyű böngészést vagy programok telepítését!

Használjon mindenki Internet Explorer 6-ot! Mentsük meg az IE6-ot!

Megjegyzés: Természetesen ez a sületlenség csak április 1 tiszteletére készült! :)

3 komment

Címkék: humor böngésző

A bejegyzés trackback címe:

https://windowsvista.blog.hu/api/trackback/id/tr581039841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Black Rose (törölt) · http://imaginary.try.hu 2009.08.30. 11:22:38

Na ne szórakozzunk már...Az internet explorer 6 még jó is volt úgy 8 éve...de könyörgöm ma már egy kalap szart nem ér...ezeken a save ie6 oldalakon meg már csak röhögni tudok. Könyörgöm amióta van Firefox, van hozzá AdBlock, Skipscreen, DownThemAll, Glasser, privát böngészés, és még sorolhatnám. De inkább hagyjuk. Mai KORSZERŰ böngészők vs. ie6 az olyan mint a templom meg a kisautó...nem véresszájú róka-fanatikus vagyok, az ie8-at is nagyon szeretem, ugyanúgy mint a chrome-ot...de IE6? 2009-ben? Ez már vicces... [és akkor még csak a kényelemről beszéltem, a biztonságról nem]

VistaMan 2009.08.30. 15:53:59

Természetesen az egészet senki nem gondolja komolyan. Április 1-ei tréfa a saveie6.com oldal és az én bejegyzésem is.

Mikrobi 2011.02.01. 23:30:03

reméltem, hogy ez csak vicc...
süti beállítások módosítása