HTML

Szponzoráció (x)

Windows szerverek és hálózatok üzemeltetésében, több, mint 15 éves tapasztalattal és referenciákkal rendelkező cég:

Rendszergazda szolgáltatás budapesti kkv számára!

Látogassa meg web oldalukat és kérjen ajánlatot rendszerüzemeltetésre!

Windows Vista

Mert ez igenis, egy kiváló termék!

Friss topikok

  • Mikrobi: OMG! Még jó, hogy a Thunderbirdöt használom évek óta (2011.02.01. 23:32) Törölt levél visszaállítása
  • Mikrobi: reméltem, hogy ez csak vicc... (2011.02.01. 23:30) Internet Explorer 6
  • József: Nekem Windows Vista Home Premiumom van,két éve használom a Sparvoip.de programot de egy ideje nem ... (2010.02.02. 11:43) Virtuális gép
  • VistaMan: Ez furcsa, de én innen nem fogom tudni megmondani. Hasonlítsd össze a más oprendszer és a Vista IP... (2009.07.24. 10:24) Telnet kliens
  • VistaMan: Meg kell nézni, hogy milyen hibáid vannak visszamenőleg! Általában én frissíteném a drivereket, (w... (2009.03.03. 10:55) Megbízhatóságfigyelő

Start

2008.06.07. 14:19 VistaMan

Egyéb operációs rendszereknek számos rajongója van. Linuxból megszámlálhatatlan, az Apple is egyre népszerűbb, de a Windows és Microsoft szapulása még mindig divat. Én nagyon régóta használom a Windows különféle verzióit és elégedett vagyok velük. Sokáig Windows NT4-et használtam, utána a Windows 2000-t kihagyva, rögtön Windows XP-re cseréltem. Az elmúlt, több mint 10 év alatt, a saját gépeimen nem volt összesen 5 "kék halál"! Ehhez kb. csak annyi kell, hogy megbízható hardvert használjak, ne cserélgessem össze-vissza és ne telepítsek minden vackot rá.


Windows Vista

Itt volt az ideje, hogy készítsek egy blogot, amiben bemutatom, hogy tényleg jó a Windows Vista! A hibáit általában egyszerű, hozzá nem értésből tekintik hibáknak, pedig ezek nagy része, kis utána járással megoldható problémák.


Én egy Windows Vista Ultimate verziót telepítettem egy új hardverre. Ebben egy Core2 Duo processzor van, 4GB memóriával. "A számítógép Windows-élményindexének alapértéke: 3,5." Ez annak köszönhető, hogy egy egyszerű alaplapi videó kártya van csak benne, de jelenleg nincs szükségem jobbra.

Windows Élményindex

Az első problémák egy részét, az új felhasználói felület okozza. Persze, ez csak az elején zavaró, hamar megszokható, főleg, ha eddig is Windowst használt valaki.


A másik általános gond, hogy az egyéb felhasználói programokból nem készült (még) el a Vista verzió. Mostanra (a Vista megjelenése után, több, mint egy évvel) azért ez már nem szabadna, hogy probléma legyen, de majd biztos lesz ezzel is gondom.

Legközelebb a telepítésről írok majd pár szót. Stay tuned!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://windowsvista.blog.hu/api/trackback/id/tr80508247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása