HTML

Szponzoráció (x)

Windows szerverek és hálózatok üzemeltetésében, több, mint 15 éves tapasztalattal és referenciákkal rendelkező cég:

Rendszergazda szolgáltatás budapesti kkv számára!

Látogassa meg web oldalukat és kérjen ajánlatot rendszerüzemeltetésre!

Windows Vista

Mert ez igenis, egy kiváló termék!

Friss topikok

  • Mikrobi: OMG! Még jó, hogy a Thunderbirdöt használom évek óta (2011.02.01. 23:32) Törölt levél visszaállítása
  • Mikrobi: reméltem, hogy ez csak vicc... (2011.02.01. 23:30) Internet Explorer 6
  • József: Nekem Windows Vista Home Premiumom van,két éve használom a Sparvoip.de programot de egy ideje nem ... (2010.02.02. 11:43) Virtuális gép
  • VistaMan: Ez furcsa, de én innen nem fogom tudni megmondani. Hasonlítsd össze a más oprendszer és a Vista IP... (2009.07.24. 10:24) Telnet kliens
  • VistaMan: Meg kell nézni, hogy milyen hibáid vannak visszamenőleg! Általában én frissíteném a drivereket, (w... (2009.03.03. 10:55) Megbízhatóságfigyelő

Játékok

2008.07.26. 00:57 VistaMan

Egy könnyed nyári bejegyzés következik. Ajánlom mindenkinek, aki szabadságon van!

A Windows Vistában megjelentek új játékok és a régiek is "szebbek", mint a Windows XP-ben voltak.

Továbbra is megtalálható a régi klasszikus, az Aknakereső, aminek a lényege semmit sem változott, bár új grafikát kapott. Ez igaz, a szintén régóta megtalálható Pasziánszra is.

Új játék, egy sakk (Chess Titans), aminek örülök, mert már rég játszottam és így lesz rá lehetőségem (biztos online is lehetne, de így egyszerűbb.)

 

Feleségem örömmel talált rá a Mahjong Titans-ra, amivel sok "hasznos" percet tud eltölteni. :)

Ami hiányzik (már Windows 3.1 óta) a Reversi! A játékokat (a névjegyük szerint) az Oberon Games fejlesztette, annak web oldalán van egy, ami csak online játszható és ráadásul számítógép ellenféllel nem, tehát lehet, hogy kénytelen leszek előkeresni egy Windows 3.1 verziót, hátha az elindul. :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://windowsvista.blog.hu/api/trackback/id/tr31586108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ibexstart 2008.11.04. 09:07:08

Szia, biztos jók ezek a játékok, én csak az aknakeresőt próbáltam ki eddig, nem is tudtam mást mert a frissítésekkel törlődtek a játékok, ez normális? Gondolom nem nagyon.

VistaMan 2008.11.05. 14:17:32

Nem normális. Én rendszeresen frissítek és semmilyen játékom (vagy egyéb programom) nem törlődött még le.
süti beállítások módosítása